دنیای تو

دنیای تو
 
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 4064
بازدید کل : 360252
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 148
تعداد آنلاین : 1



???

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 4064
بازدید کل : 360252
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 148
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

كد موسيقي براي وبلاگ

عکس متحرک....دوستت دارم

 

 

 


 

 

 

 



 

 

 

 

مینویسم...

دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی

دوستت دارم چون تنها ترین مصراع شعر منی

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی 

 دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی

دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی

دوستت دارم چون دوستت دارم…

 

(من خودمو دوس دالم هههههههه

وبه جنس مخالف اهمیت نمیدم)



نظرات شما عزیزان:

alonetakstar
ساعت20:10---25 تير 1392
سلام وبت عالیه نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟ به من سر بزن

leyli
ساعت15:45---10 تير 1392
سلاممممممممممممم

وبت خیلی قشنگهههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات خیلی ممنونم قابلتونداره بوووووووووووووووووووووووووووووس


fihv
ساعت18:56---5 تير 1392
__________$$$$$$$$$

____________$$$$$$$$$$

____________$$$$$$$$$$$

_____________$$$$$$$$$

_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$

___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$

___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$

___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$

___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$

____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$

______$$$__$$__$$$______________$$$$

___________$$____$_______________$

____________$$____$______________$

_____________$$___$$$__________$$

_______________$$$_$$$$$$_$$$$$

_________________$$____$$_$$$$$

_________________$$$$$___$$$$$$$$$$

______ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$

_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$

______________$$$__$___$$$______$$$$

______________$$$_$__________$$_$$$$

______________$$$$$_________$$$$_$_$

_______________$$$$__________$$$__$$

_____$$$$_________$________________$

___$$$___$$______$$$_____________$$

__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$

_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$

_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$

_$$_____$___$___$$$$____$____$$

__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$

__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$

___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$

____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$

_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$

______$$____$__$$$____$__________________$

_______$____$__$_______$$______________$$

_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
پاسخ:بهارعزیزم مرسسسسسسسسسسسسسسسسی فدااااااااااااااات


فاطمه
ساعت18:57---28 خرداد 1392
...........@@@

............@@@@@@@@@

...............@@@@@@@@@

....................................@@

....................@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

......................@@

..................................................

@@@...............................@@@

@@@................................@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@

...@@@@@@@@@@@@@@



..................@@...@@

..................@@...@@

......................@@

......................@@

............................

...............@@@@

.............@@.......@

................@@@@@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

..............................@

سلام،...

بعد از مدتها من به وبلاگم سر زدم، خوشحال میشم بیاینپاسخ:سلام جیگرم اره میدونم نبودی چشم اومدمممممممممممممممم


تنهای شیطون
ساعت13:05---24 اسفند 1391
سیلوم عسیسم یه سیلوم شیطونی از تنهای شیطون
گلم امیدوار بیدم ایام عید به کامت بوشه جیگملم
اب دستته بذار زمین بدو بیا پیشم که یه جشن وداریم جشن وداریم جشن تفلده هااااااااااااااااااااااااااااا اا...
بدو بیا که کلی خوش وذگره
کادو و نظر یاااااااااااااادت نرررررررررررررره
تازشم4تا پست جدید جالب هم زیر پست تفلد داریم واسه همشون ازت نظر وخوامااااااااا پس اون انگشت قشنگتو خوب بکار وگیر گلم
عسیسم منتظرت بیدم جیگملم


ارمین
ساعت9:14---29 بهمن 1391
گــاهــی وقــتــهــا مــجــبــوری اَحــمـق بــاشـی !

رویِ کــاغـَـذ مــیــنــویــســم دَســتــهــایِ تـــُـو . . .

و رویِ آن دســت مــیــکــشــم . . . !!!


ارمین
ساعت9:24---20 بهمن 1391
اگه تورو میبینه و...مشغول حرف زدن با بغل دستیش میشه...

دیگه وقتشه که بری...

موندنت= له شدن غرورت


ارمین
ساعت11:01---23 دی 1391


هـــــیـــــچ وقــــت







هيچ وقت







هيچ







وقت



اشــــک اونــــی که دوســـــش داری رو درنــــــیار...



چـــــون ممــــکنه هـــــــمراه اشــــــکاش



از چشـــــــمش بیوفــــــتی...!!!


ارمین
ساعت21:20---20 دی 1391
سر بروی شانه های مهربانت میگذارم

عقده ی دل میگشایم

گریه ی بی اختیارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم


سعید
ساعت21:50---19 آذر 1391
سلام خوفی؟وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی هااااااااااا

رها
ساعت8:36---10 آبان 1391
::::لبخند بزن!عکاس مدام این جمله را تکرار میکند.اصلا برایش مهم نیست که در وجودت حتی یک بهانه برای شادمانی نداری...
وب خوبی داری عزیزم


آدمك
ساعت8:23---11 مهر 1391
گفتم:مترسک...

آنقدر دستهایت را باز نکن

کسی تو را در آغوش نمیگیرد

ایستادگی همیشه تنهایی دارد...


ميترا
ساعت19:41---19 شهريور 1391
سلام ممنون كه بهم سر زدي اگه مايل باشي تبادا لينك كنيم

فاطمه
ساعت21:06---12 شهريور 1391
سلام گلم.با تبادل لینک موافقی؟

♥محمد♥
ساعت12:25---4 شهريور 1391
@};
-


شکست در عشق فاجعه نیست،فاجعه آنست که بدانی چرا در عشق شکست خورده ای!






فاطمه
ساعت22:41---12 مرداد 1391
سلام،...

وب باهالی داری به منم سر بزن،با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن مرسیپاسخ:مر30 گلم...حتمااا..


رها
ساعت11:06---7 مرداد 1391
سلام عزیزم وب زیبایی داری خوشم اومد خوشحالم که به من سر زدی منم لینکت کردم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی بشیم
پاسخ:نظرلطفته عزیزم..به امیدخدا دوست عزیز


negin
ساعت16:34---5 مرداد 1391
عزیزم ممنونم که تو این مدت من و وبلاگم رو همراهی کردی.....من دیگه آپ نمیکنم

بازم تشکرررررررررررررررررررررررررر@} ;-پاسخ:باشه نظر لطفم بود التماس دعا جیگر


arezoo
ساعت19:34---24 تير 1391




کاش!

به وسعت حجم بی انتهای تنهایی

واژه ای بود و

اشکی بود و شانه ای...

کاش

برای تمام دردهای نهفته،

حنجره ای بود به توان فریاد!

کاش!

تو بودی و صداقت و صفا

کاش!

من بودم و تو

خودم بودم و خودت

کاش...

salam sara jan upam
پاسخ:واااای تکراری


سارا
ساعت20:46---17 تير 1391
اگر دست من بود
پاسخ:واقعا با من چه حالی میده هااااا


arezoo
ساعت10:26---12 تير 1391
من در این دلواپسی ها نشسته ام تنها....



می خواهم با تو سخن بگویم....



می خواهم باز چهره ات را با همان لبخند کودکانه ببینم...



می خواهم هر چه انتهایش به اسم تو و یاد تو ختم می شود...



شعر هایم ناتمام ماندند...اسیر دلتنگی شدم من...



و خواب مرا به رویای با تو بودن می رساند...



کاش خیابان های شلوغ سهم ما نبود...



اما..غصه ای نخواهم خورد...اشکهایم را برای شانه های تو ذخیره خواهم کرد...



حرف های ناتمامم را به روی دیوار قلبم حک می کنم و با دیدنت همه را تکمیل می کنم...



پاییز از راه می رسد و ما دوباره به بودن و رسیدن به انتهای جاده ی سرنوشت می اندیشیم...




پاسخ:بیا عزیزم منتظرتم...


سارا
ساعت19:12---7 تير 1391
.......¶¶¶



......¶*....¶¶



.....¶*........¶



.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶



.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶



......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶



........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶



..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶



..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶



........¶*...................*¶



......¶*...\\.............//...*¶



.....¶*.... @ ........ @ .... *¶



......¶*.............Y..........*¶



.......¶*........I_I_I ........*¶



..........¶*................*¶



..............¶*,,,...,,,,*¶



.................\\\\\))////



..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:



......¶......¶*...............*¶....¶



..¶......¶*....................*¶.....¶



¶.....¶*...........................*¶....¶



¶.....¶*.............✿............*¶....¶



¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶



.........¶*............¶..........*¶



.........¶*............¶..........*¶



..........¶*...........¶.........*¶



............¶*.........¶.......*¶



..............¶*.......¶.....*¶



......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶



...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶

منتظر حضورت هستم اگه موافق با تبادل لینک بودی خبرم کنپاسخ:حتما به روی چشم جیگر


alone pearl
ساعت11:41---7 تير 1391
سلام......وب خوبی داری.....من لینکت کردم توهم منو با عنوان وبم بلینک......

.

.

.

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤< br />
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤

_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤
پاسخ:بابا ایول تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 تير 1398برچسب:, توسط یه دوست